ik zou doen wat kohtje schrijft. het eens opnemen en kijken wat ze doet. EN daarnaast ander voer waar ze minder van poept.
mijn hond gaat rustig slapen maar gaat na een tijdje toch door het lint als ik weg ben. hij wordt onrustig en doet dan alles in de keuken. s'nachts ook wel eens maar minder. hij deed het ook in de bench. ik heb daarom de keuken afgezet en daar zit hij dan als ik weg ben. iets meer ruimte dus minder kans dat hij erin gaat liggen

die van mij doet het dus grotendeels door verlatingsangst.
ik ben ook over gegaan op ander voer. ik had goede brok maar daar poepte hij meerdere keren per dag van. die van mij moet van brok ook veel drinken. gevolg was dus ook dat hij veel plaste. soms ook als ik gewoon thuis was.
ik ben over gegaan op kvv. kant en klaar vers vlees. dit wordt bijna geheel opgenomen dus weinig ontlasting. het is al vochtig dus hij drinkt ook niet meer zoveel. plassen is stukken minder. hij kon ws soms ook niet goed ophouden.
nu sinds het vlees poept hij nog maar 1x per dag. met verschillende broksoorten scheet hij echt bergen en meerdere keren per dag.