Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
RaafSmits schreef:Dit is wel lekker makkelijk.
Mogelijk is dit dier vermist geraakt met het vuurwerk of ............en is er iemand diep ongelukkig dat zijn dier weg is.
Het is maar een kat......nou en??
Als mensen zich het lot van die kat aantrekken en zich zorgen maken vind ik dat juist héél wat zeggen over hoe die personen in het leven staan.
dierenfan schreef:De dierenambu gaat echt niet een eind rijden voor een kat om chip te controleren en daarna bij de vinder te laten....
Officieel gezien zijn ze zelfs in overtreding nu! Katten mogen in NL vrij op straat rond lopen. Een dierenambu mag een dier in nood ophalen. Deze kat is kern gezond voor zover bekend dus mag niet eens van straat gehaald worden.
Tenzij heel veel ander gedoe maar ga dat niet uit typen en zo te lezen geldt dat bij deze kat ook niet
A3a1 schreef:dierenfan schreef:De dierenambu gaat echt niet een eind rijden voor een kat om chip te controleren en daarna bij de vinder te laten....
Officieel gezien zijn ze zelfs in overtreding nu! Katten mogen in NL vrij op straat rond lopen. Een dierenambu mag een dier in nood ophalen. Deze kat is kern gezond voor zover bekend dus mag niet eens van straat gehaald worden.
Tenzij heel veel ander gedoe maar ga dat niet uit typen en zo te lezen geldt dat bij deze kat ook niet
Nou, dan is dat duidelijk een andere dierenambulance die wij hebben.
Bij ons is het zo dat dieren worden opgehaald, zal niet de eerste zijn die bij mij door de dierenambulance wordt, omdat het een vondelingetje is.
Sterker, je mag ze hier niet zelf naar het asiel brengen, ze moeten opgehaald worden door de dierenambulance. Ik doe het wel, als ik in tijdnood zit, ze laten me dan niet voor Jan met de korte achternaam staan.