Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cayenne schreef:Ja, ik ben van mening dat iedere vogel een partner moet hebben, dus dan zal hij ook een vriendinnetje moeten krijgenEen vogel alleen is zo sneu en in de pubertijd gaan ze dan toch rellen bij andere koppels.
Saar88 schreef:Cayenne schreef:Ja, ik ben van mening dat iedere vogel een partner moet hebben, dus dan zal hij ook een vriendinnetje moeten krijgenEen vogel alleen is zo sneu en in de pubertijd gaan ze dan toch rellen bij andere koppels.
Maar...plus 1 = een oneven aantal, hoe kan dat dan (laten we duidelijk zijn: totaal geen wiskundig genie maar wel altijd erg overtuigd van mijn gelijk, dus heel benieuwd hoe dit mysterie in elkaar zit)
Ik vind deze vogel echt fantastisch, wat een eigenwijze kop! Echt heel erg moeten lachen om dit topic!
Cayenne schreef:Nissima, ja ze had een jong stel vogels die eigenlijk nog geen nest mochten krijgen. Dit was per ongeluk toch gebeurd en omdat ze nog te jong waren en te weinig ervaring hadden, hebben ze na 2 weken de jongen in de steek gelaten. Het waren er toen nog 3. Mijn vriendin heeft ze toen met de hand groot gebracht, maar helaas heeft alleen Brandi het gered. De andere twee waren te onderkoeld en te verzwakt![]()
Nu moet ze wegens zwangerschapscomplicaties continu plat liggen en kan ze hem niet meer met de hand voeden, dus heb ik de zorg overgenomen.