Maar niet iedereen reageert zo netjes en meedenkend

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MarijeR schreef:Stel je voor dat zulke kinderen op bokt een topic begonnen waren!
Xanthippe schreef:Ja, stel je voor dat jonge kinderen dat te zien krijgen, en een topic openen om hulp te vragen met hoe ze dit moeten aanpakken.
Shirley schreef:Wanneer jonge meiden hierover een topic openen, worden altijd kritische vragen gesteld en geadviseerd even met een volwassene langs te gaan.
Een kind kan sowieso geen melding maken, dus de (vaak wat kritischere) blik van een ouder/verzorger kan een hoop verklaren en rust geven.
Mocht die volwassene dezelfde mening zijn toegedaan, dan is de juiste stap ook zo gemaakt
Brainless schreef:TS
Doordat juist mensen gingen aanbellen op de plek waar ik mijn herstellende paard had staan; moest ik hem verplaatsten.
Zij vonden het super vervelend dat er mensen/kinderen te pas en te onpas aan de deur kwamen om te melden dat het paard er wel erg slecht uitzag.
Ik heb liever dat mensen de 144 bellen en dat je kan uitleggen wat er is (met bewijs van de DA) en dat zij evt een x extra komen checken; dan dat er steeds willekeurig vreemden aan de deur staan.