Vers vlees, meer gaan voeren?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Re: Vers vlees, meer gaan voeren?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:26

Daarom zeg ik ook dat je begint met kijken naar de richtlijn idd. :j

Ik heb 3 grote honden, waarbij 50 gram geen zoden aan de dijk zet. Als mijn honden aan moeten komen gaat dat in 250 gram erbij := Maar ik moet er echt bij zeggen dat ze extreem actief zijn en ze al een hele tijd stabiel zijn op die grammen. Als ze dus een keer afgevallen zijn, dan voer ik een stuk meer tot ze weer goed zijn en ga daarna terug op de gewoonlijke hoeveelheid. Afvallen hebben ze nog nooit gehoeven, daarbij zou 250 gram minder wel erg veel zijn.

Machie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:29

Op het oog voeren.
Mijn hond van 26 kilo krijgt 600 gram vlees per dag. Maar hij is ook uhhm, lui :+
Mijn 2 kleintjes (11 en 14 kilo) eten 400 gram per dag. Die 2 zijn veel actiever.

Eliana

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 21:30

Hond is trouwens gesteriliseerd bijna een jaar geleden. Bedankt iedereen voor de reacties, we gaan eens kijken hoe het gaat met wat voer erbij :)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:39

MyWishMax schreef:
Daarom zeg ik ook dat je begint met kijken naar de richtlijn idd. :j

Ik heb 3 grote honden, waarbij 50 gram geen zoden aan de dijk zet. Als mijn honden aan moeten komen gaat dat in 250 gram erbij := Maar ik moet er echt bij zeggen dat ze extreem actief zijn en ze al een hele tijd stabiel zijn op die grammen. Als ze dus een keer afgevallen zijn, dan voer ik een stuk meer tot ze weer goed zijn en ga daarna terug op de gewoonlijke hoeveelheid. Afvallen hebben ze nog nooit gehoeven, daarbij zou 250 gram minder wel erg veel zijn.

Oh sorry! :o Dan had ik je berichtje verkeerd begrepen! :o

MyWishMax

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 21:47

Stond er niet helemaal duidelijk, zie ik. Dus geen reden voor excuses en zulke dingen zijn niet erg om extra te benoemen toch? ;)

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 22:39

MyWishMax schreef:
Stond er niet helemaal duidelijk, zie ik. Dus geen reden voor excuses en zulke dingen zijn niet erg om extra te benoemen toch? ;)

Das waar! :)