Hond valt zwakkere hond aan

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Little_Gift

Re: Hond valt zwakkere hond aan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:18

Uiteraard wel maar nu werd het plots wat warrig doordat jouw verhaal niet aansluit bij dat van TS

Jennyj01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:23

Dat vind jij. Maar ik zal je niet meer verwarren hoor.

moonsparkle

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-12-16 09:43

Beginnen de bokkers elkaar nu ook aan te vallen

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:52

Ik blijf het raar vinden een hond binnen eigen roedel weg te moeten sluiten omdat je terecht bang moet zijn dat deze aangevallen wordt. Ergens zit er dan toch iets fout

callum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 09:58

Maar ts een hond die op die manier reageerd op geluiden lijkt me niet dat dat een ouderdomskwalen is. En eerlijk nog nooit gehoord van een oudere hond die gaat klappertanden als zijnde een reguliere oiderdomskwaal. En zo toch al lang in het vak. Ik zou toch de da bellen voor advies. Het feit dat je andere hond aanvalt kan ook zijn omdat er iets mis is in het hoofd van de ander en het dus ernstiger is dan je denkt. Heb hier ook een oude hond rondlopen en die doet ook wel eens vaag. Maar mijn andere reuen reageren hier helemaal niet op. Hij mag juist meer dan eerst

dierenfan

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-16 12:40

callum schreef:
Maar ts een hond die op die manier reageerd op geluiden lijkt me niet dat dat een ouderdomskwalen is. En eerlijk nog nooit gehoord van een oudere hond die gaat klappertanden als zijnde een reguliere oiderdomskwaal. En zo toch al lang in het vak. Ik zou toch de da bellen voor advies. Het feit dat je andere hond aanvalt kan ook zijn omdat er iets mis is in het hoofd van de ander en het dus ernstiger is dan je denkt. Heb hier ook een oude hond rondlopen en die doet ook wel eens vaag. Maar mijn andere reuen reageren hier helemaal niet op. Hij mag juist meer dan eerst

Dat dus. Respect voor de oudjes