Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Ruby1995 schreef:Ik zie al hele goede tips voorbij komen!
Betreft de voertip: goeie tip! Zijn die brokken een beetje groot waar ze echt op moeten kauwen? Anders slikt hij het in een keer door.... Zooplus bestel ik altijd, handige site inderdaad
Weet iemand een goede (thuis) trimmer omgeving Gorinchem?
Ik heb een auto.
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hierin![]()
In bad is trouwens niet zo'n goed plan, dat is misschien nog erger dan het kammen.... Ik moet hem soms een stukje onder de douche doen ivm vieze achterkant en dat is dan ook zeker geen succes
Vernon schreef:Ruby1995 schreef:Ik zie al hele goede tips voorbij komen!
Betreft de voertip: goeie tip! Zijn die brokken een beetje groot waar ze echt op moeten kauwen? Anders slikt hij het in een keer door.... Zooplus bestel ik altijd, handige site inderdaad
Weet iemand een goede (thuis) trimmer omgeving Gorinchem?
Ik heb een auto.
Wel fijn om te lezen dat ik niet de enige ben hierin![]()
In bad is trouwens niet zo'n goed plan, dat is misschien nog erger dan het kammen.... Ik moet hem soms een stukje onder de douche doen ivm vieze achterkant en dat is dan ook zeker geen succes
[ [url=m/oUvVQC.png]Afbeelding[/url] ]
Dit zegt de zooplus site. Ik weet niet of dat groot genoeg is? Onze kauwen er wel netjes opEn fijn dat je zooplus al gevonden had. Het verbaasde mij echt dat het zoveel geld scheelt
![]()
LisannePruts, wat apart!Zit er toch iets in wat niet helemaal goed valt bij sommige katten. Wel goed om te horen dat er meer mensen ervaring mee hebben.
Ruby1995 schreef:Thanks voor de tip Gaby! Heb ze gemaild.
Zo'n robot stofzuiger wel handig maar weet niet of m'n ouders zo iets zien zitten :p
Dat water is ook een goeie!
Heeft iemand ervaring met een furminator?
Ruby1995 schreef:Lisem, bedankt voor je uitgebreide post! Dat ze allemaal verharen weet ik, maar naar mijn idee heb ik dus de pech of valt het gewoon meer op omdat het witte haren zijn. Ik durf hem voordat ik ga werken gewoon niet meer te aaien of iets, want alles vliegt dan weer in de lucht.
Wat betreft vers voeren gaat helaas niet lukken, je moet dan toch ook die dingen bewaren in de vriezer? Aangezien wij met z'n 5en wonen is de vriezer altijd voldaarbij weet ik net zo niet of die daar dol op zal zijn, t is een kieskeurige eter. Blikvoer met veel vlees of vis zoals Applaws of Almo nature eet die ook niet enthousiast op.
Stress, tja... T enige wat ik me kan bedenken is dat die nu niet meer buiten komt in de winter en er geen andere kat is.
Beide is geen oplossing voor; hij kwam zomers enkel in de tuin maar nu als we hem buiten zitten en wij zitten binnen met deuren dicht wilt die ook naar binnen. En een andere kat erbij gaat ook niet lukken. Ik woon thuis en heb dat dus niet voor het zeggen, weet zeker dat er nu geen kat bij komt met al die haren....
Maar weet niet of dit stress veroorzaakt want verder is het een blije en gezonde kat die 2 weken terug nog goedgekeurd is door de dierenarts.
Dus kammen is helemaal niet goed? Hier thuis zeggen ze dat ik dat moet doen zodat het minder word...
Furminator is dus geen goed plan lees ik!
Ik lees morgen de artikelen, interessant