Kat alleen thuis, erg ?

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

snuffie123

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:08

Ik denk dat het prima is zoals het nu is Ts.
Wij hebben een kat van 9 jaar en hebben er deze zomer een kitten bij gekocht. Dat is niet goed gegaan en de oude kat heeft hier helaas veel stres door.
Meestal zullen ze elkaar ook alleen maar tolereren, maar voor het plezier van de kat hoef je het in de meeste gevallen echt niet te doen.

Inney

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 11:23

Ik heb een kat van 8 uit het asiel gehaald. Beestje kom alleen zijn en ook een binnen kat. Toch had ik het idee dat ze niet helemaal happy was.
Maar.. het asiel zei dat ze niet met andere katten kon. Uiteindelijk heb ik toch mijn gevoel gevolgd en een kitten erbij gekocht. Dat gint de eerste 2 weken drama. Daarna gingen ze elkaar tollereren en na 3 maand waren het dikke vriendjes. Ik ben heel blij dat ik de keuze gemaakt heb.

dierenfan

Re: Kat alleen thuis, erg ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-11-16 12:56

Mijn 10 jqrige kat ook veel alleen maar slaapt weer wel bij mij op bed op eigen kussen. Knuffelen doen we als ik op de bank zit en voor en na slapen. Ze is zeer aanhankelijk maar genoeg is genoeg. Ik woon nu ook niet meer groot en sinds ik hier woon (4 maanden) kan ze ook niet meer naar buiten. Met de honden kan ze niet heel geweldig overweg en andere katten vreet ze op. Ik heb echt niet het idee dat ze zich verveeld. Haar eigen speelgoed doet ze niets mee. Speelgoed vd honden wel soms maar nog liever de handdoek theedoek opgehangen was spinnetjes pennen enz.