Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
maaikemuis schreef:Mijn dames leven ook in een zelfgebouwde cavilla. Hij was wel iets duurder dan gepland, de uiteindelijke kosten bedroegen 1000 euro. Maar goed, hij is dan ook wel custom made, past bij de rest van het meubilair en is behandeld met speciale botenverhuurder waardoor urine geen kans krijgt.
De dames hier staan bekend als de meest verwende cavia's van Noord-Holland, krijgen in de ochtend een handje brokjes van Beaphar, onbeperkt hooi en dagelijks verse groenten (deze twee zijn minder van het fruit). Absoluut favoriet zijn de komkommer en de paprika. De grootste van het stel weegt een dikke kilo...
Qua bodembedekking vind ik stro het minst geschikt en voldoet zaagsel prima. Mocht je dat teveel vinden stoffen dan kun je back to nature proberen. Milieuvriendelijke papierkorrels die nauwelijks stoffen.
En ze zijn zo grappig....
floorsil schreef:LukieBradley schreef:Ook kool soorten en dergelijke mogen ze gewoon
Ben alleen zelf niet heel erg kool fan. Maar dan haal ik dat soort dingen gewoon voor caaf. Misschien dat ik dan zelf ook wat ga proeven omdat we het in huis hebben, en het misschien ook wel lekker ga vinden.
Ga zondag maar eens naar de bouwmarkt. Heb er siekem al zin in. Hogelijk kunnen ze volgende week komen.
maaikemuis schreef:Mijn dames leven ook in een zelfgebouwde cavilla. Hij was wel iets duurder dan gepland, de uiteindelijke kosten bedroegen 1000 euro. Maar goed, hij is dan ook wel custom made, past bij de rest van het meubilair en is behandeld met speciale botenverhuurder waardoor urine geen kans krijgt.