Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mikky19 schreef:Nee kan door van alles komen zoals onder je schoen mee gedragen en dergelijke...
MelanieB schreef:Wij voeren nu cat lovers gold.
Mooie ingrediënten voor een brok en ze stinken niet meer. (2 binnen katten in appartement)
Daarnaast geven we af en toe almo legend, is wel vrij duur maar is wel heel mooi natvoer.
Succes TS, zoiets blijft naar/lastig.
Casarell schreef:Ik heb mijn kat op Haaksbarf KVV gehad, maar vond dit ontzettend stinken..![]()
Weet niet of dat bij Tinlo KVV ook zo is, maar ik heb nu Alaska Natural KVV.. en die ruikt nauwelijks.
Kat vind het érg lekker, is gestopt met krabben, is heerlijk zacht.. en de stoelgang is verbeterd.
Brokken gooide ze er regelmatig uit, maar dit vlees eigenlijk nooit..
Jotoma schreef:@mikky: had je al even pb gestuurd.
Hier inmiddels gestopt met brok, geminderd met bozita en dat gemengd met Mac's.
Ze staan nu een weekje weer op Bozita. Katten hebben ineens af en toe jeuk en bij de gevoeligste poes kwam de ene keer wat vaste ontlasting, maar soms ook gewoon een plas diaree op de grond en heeft ze last van anaalklieren (met bips over grond schuren).
Op mac's ging het best goed, maar bleef ik de geur gewoon onaangenaam vinden.
Geur bij bozita gaat beter, maar dus weer dunne ontlasting (maar dat kan ook vd applaws komen, daarom even geen droogvoer).
Het is toch gek dat de ontlasting bij rauw altijd goed is en bij 90% van de gekookte kip, brok of natvoer diaree komt?
Ik hoop dat het met de kleinere, gemengde porties beter gaat. Maar we zijn er dus nog steeds niet.
Jotoma schreef:@kiwi: misschien toch even de OP lezen, ik wil dus bewust niet terug naar kvv. Betere ontlasting tov meerdere malen vreselijk ziek is voor ons een weloverwogen besluit om niet terug naar vers te gaan.
We hebben nu ook goede ontlasting, alleen wel jeuk.