Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Roadracer schreef:Neem voor de zekerheid ook rechtstreeks contact op met de plaatselijke asielen / opvangen. Wie weet dat je kat daar is binnengebracht. Het is natuurlijk altijd mogelijk dat de chip (om wat voor een reden dan ook) niet uit te lezen is. In dat geval kunnen ze jou als eigenaar ook niet benaderen!
In Beilen zit een kat die er qua uiterlijk wel wat van weg heeft, is daar binnengebracht op 1 november.
smileydees schreef:ik geloof er ook zeer zeker in hoor! Heb verschillende (goede) ervaringen met Claudia van dierenkunnenpraten.nl. Iemand anders heeft ons min of meer geholpen ook met onze kat toen die vermist was. Succes en laat je een beetje weten hoe of wat?! mag natuurlijk ook via pb maar vind het altijd erg interessant.
Naath86 schreef:LadyMadonna schreef:Toen mijn kat vermist was kreeg ik, ongevraagd, een mail van een of andere paragnost... Mijn kat zou vlakbij opgesloten zitten in een oud kantorenpand....
Euh, ik woon landelijk.... Tussen de boerderijen....
Heb je haar uiteindelijk wel gevonden?
mikky19 schreef:kijk ook naar de mogelijkheid dat je kat in een auto is gesprongen of iets...