Kittens breken het huis af

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

jorika1986

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 04:31

Tampons nog in de verpakking waren hier favoriet speeltje.
Alle duurste speeltjes van de dierenwinkel waren ze zo op uitgekeken. Maar tampons bleven ze achteraan gaan.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-11-16 07:22

Selka schreef:
Geen tips hier. Al mijn meubels zijn in flarden omdat Mr. Maine Coon bij ons kwam wonen.. := Niks helpt.

Met aluminium folie doe je hem nog wel het grootste plezier. Wat eten betreft lust ie ook alles. Zelfs sterke drank vindt ie lekker ruiken.

Maar wat zijn ze leuk <3 Sterkte haha!

Héél herkenbaar :D . Leuk zijn ze hè!

_Kelley

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-11-16 21:55

We hebben een krabpaal, die ze ook goed gebruiken. En als er niemand is om op ze letten, dan gaan de deuren ook dicht. Alufolie is geweldig, net zoals ductape, propjes van bonnetjes, en alles wat los en vast zit. Ze blijken water ook leuk te vinden :+ Vandaag hebben ze een zak kattengrind geopend.. Hadden ze ineens een heeule grote zandbak :')

Ik denk ergens ook wel omdat ze het doen omdat ze weer wat hebben ontdekt, zo'n fase zegmaar. We gaan het zien, en blijven jullie tips uitproberen!

colunder

Re: Kittens breken het huis af

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 00:02

Ik spuit altijd wat deodorant op als ze er niet aan mogen komen.

rommulus

Re: Kittens breken het huis af

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-11-16 02:02

Vind het wel grappig te lezen allemaal !
Ik heb er 3 (htk) lopen en stom genoeg nog steeds geen Namen maar we noemen ze inmiddels de 3 zwarte draken / monsters / terroristen alles wat maar in die richting komt.
Ze zijn inmiddels 5 maanden en zijn voor de muizen (die ze gelukkig ook vangen) maar halen een hoop rottigheid uit wat onze lieve heer verboden heeft..

Hier breken ze met vlagen ook de halve tent af...
Hier gooi ik ze naar buiten en of krijgen ze een brul of wat dan ook hier hebben ze echt wel eens een tik voor de kon gehad hoor als ik ze betrap hun nagels in de bank te zetten.
Ze hebben een krab paal die ik hen ingespoten met play spray en ze hebben genoeg speelgoed ook een aantal dozen ed dus in mijn ogen moet dat voldoende zijn.
Gelukkig zijn ze iets te sturen dankzij onze rooie htk kater die een redelijk voorbeeld is en onze Noor dame die zich heel goed in de rol van mama en opvoeder heeft geplaatst.
En we hebben een boxer pup van 1,5 die vaak met ze speelt en zonder die 3 was de toko hier al helemaal gesloopt.

Buiten halen ze ook al een hoop rottigheid uit van over het dak van de stal racen tot aan in onze grote eiken klimmen tot op een meter of 6 a 7 om daar vervolgens te gaan spelen.
Op de koelkast klimmen.
Uit de voerbakken van de paarden stelen het hooi uit elkaar trekken noem maar op.
Ze hebben met zijn 3 en geen spoortje angst voor wat dan ook..

Het scheelde al dag en nacht dat we geen gordijnen hebben en de meeste meubelen ed redelijk kat veilig zijn onder het mom van massief hout ed dus zijn die minder intressant voor ze.

Gelukkig wonen we op een boerderij en kunnen ze buiten een hoop energie kwijt..
Nadeel is ze bunkeren als slootgravers