Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kiwiwitje schreef:xMercury schreef:Een kat die brokken en natvoer gewend is, krijg je volgens mij nooit meer op KVV hoor haha. Orijen is een topbrok! Wel duur, maar mijn hond krijgt het en de katten eten zijn brokken maar al te graag haha! Echter vinden niet alle katten duurder eten lekkerder, omdat ze vaak de geur- en kleurstoffen missen
Dat is onzin. Echt complete onzin. Hier is tot nu toe alles over gegaan op kvv. En die waren allemaal anders gewend. Maar niet allemaal even makkelijk. Hier hebben ze rustig in het begin kvv geweigerd. Maar tot nu toe beginnen ze vanzelf als de ander het vervolgens op wil eten. En anders hebben ze dat de volgende keer of na een paar keer vanzelf door. En er is er eentje hier die dat niet doet. Maar die eet bij alles wat ik anders doe gewoon een dag niet. Dus dat ligt niet aan de kvv. Maar als ik haar twee dagen het zelfde geef pakt ze het ook gewoon. Alleen vind ze het niet zo. Maar ze heeft sowieso liever brok. Of ham.
Bhriseis schreef:3 maanden met een zak is lang zeg!
Margee, ik ga even zoeken naar dat onderzoek! Klinkt interessant
Mercuryx, nou... Boo eet echt alles. Je ziet het er aan dat ze een zwerfkatje is geweest en niet veel te kiezen had... ze jatte in het begin zelfs gekookte broccoli van je bord als je even niet keek. Of uitgedroogd brood, heerlijk! De stakker.
Bhriseis schreef:Mizora: goed om weten dat RC Sensible 33 ook goed is. Ik wissel graag na elke zak voer af, zodat ze gewoon alle smaakjes blijft lusten (en ik bij medische problemen geen kat heb die haar 'nieuwe' brok op medisch voorschrift niet zou lusten). Dan schaf ik na de Orijen eens een RC aan, als het basispricipe (veel proteïne, weinig rotzooi) toch hetzelfde is, zal dat geen problemen opleveren
Tieme schreef:Hier duurde het ook even voordat ze kvv aten. Ze trokken er echt hun neus voor op. Keken er niet eens meer naar. Ook de hond moest het niet. Door gezet en na een paar dagen namen ze een voorzichtig hapje. Ze kregen toen geen lekkere dingen meer die ze gewend waren dus ze hadden honger. Hapje ging er net veel moeite en boze blikken in. Met lange tanden aten zs het op. Na 1.5 week ging het super en nu breken ze de toko af als ze het vlees ruikeb.helemaal wild en ze springen er grommend op af.
En je hoeft kvv niet naast brok te geven en niet bang te zien voor vitamine tekort. Je moet gewoon de complete versies nemen. Staat er ook op of het conpleet is. Desnoods begin je met eeh bakje smuldier. Te koop bij oa AH en jumbo. 70 cent.