en je hoort hier alleen in de verte wat, en ziet alleen een beetje van wat de lucht in gaat. Hoef dus ook nergens heen om rust te hebben van het vuurwerk. Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
en je hoort hier alleen in de verte wat, en ziet alleen een beetje van wat de lucht in gaat. Hoef dus ook nergens heen om rust te hebben van het vuurwerk.
Mars schreef:Gatverdamme Koper, wat walgelijk dat mensen dat gedaan hebben bij je paardjes... Alleen al om de dieren zou ik t niet erg vinden als dat vuurwerk werd verboden en er gewoon door de gemeenten 1 show werd gegeven.
Het veroorzaakt zoveel rotzooi, angst en overlast dat de lol er nogal af gaat op deze manier.
Een week later heb ik ze verhuisd. Ik wil nooit meer zoiets. Ze konden ook nergens heen, was maar een klein weitje van een kwart hectare. 
Haar bezoek vind het enig om veel vuurwerk achter in de tuin af te steken
Ik had een keeshond bibberend op schoot met een oor tegen mijn borst en met mijn hand drukte ik de andere oor dicht. Zo was het een beetje te doen voor haar. Ik baalde stevig. Ik heb helemaal ook niks nopes nada met oud en nieuw en vooral niet met vuurwerk. Mag van mij afgeschaft worden. Al die dampen is ook verre van prettig met astma. 
Echwel schreef:Ik negeer het gedrag, echter vorig jaar gooiden twee langsfietsende knapen een rotje op mijn Jack Russel en nu is ze toch iets huiverig.
<KNIP>
Cowboy55 schreef:Echwel schreef:Ik negeer het gedrag, echter vorig jaar gooiden twee langsfietsende knapen een rotje op mijn Jack Russel en nu is ze toch iets huiverig.
<KNIP>
Als ik dat soort dingen lees dan kan ik toch heel weinig medelijden opbrengen voor deze sukkelaar:
http://www.rijnmond.nl/nieuws/147453/Vu ... en-auto-op