Welke van deze 2 brokken?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kiwiwitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 17:56

dierenfan schreef:
kiwiwitje schreef:
Caro crock kun je in de gaten houden. Hier in de buurt word het ook verkocht bij een diervoeder "groothandel". Maar dan goedkoper. Omdat het in doorzichtige zakken zit.

Hebben hun een site? En heet het wel catocroc dan? Wij hebben 6 grote honden dus altijd in voor groot verpakkingen enz

http://dungensemolen.nl/ Bezorgen volgens mij ook. Tenminste, deden ze met het paardenvoer wel altijd.. :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 18:03

Als hij het op beide goed doet, hij het beide lekker vind én het even duur is, waarom dan niet beide? Gooi het door elkaar in een ton en klaar.. haalt hij uit beide het goede en hoef je niet te kiezen.
Ik snap sowieso niet echt waarom er met brok voeren (bijna) altijd maar 1 soort gegeven word.

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 19:04

dees_daan schreef:
Als hij het op beide goed doet, hij het beide lekker vind én het even duur is, waarom dan niet beide? Gooi het door elkaar in een ton en klaar.. haalt hij uit beide het goede en hoef je niet te kiezen.
Ik snap sowieso niet echt waarom er met brok voeren (bijna) altijd maar 1 soort gegeven word.

Ik snap dan weer niet waarom je het door elkaar zou gooien. Ook niet elke brok heeft dezelfde voedingswaarde dus lastiger doseren dan. Ik voer op het moment 5 smaken + kvv. Maar ik heb maar een kleine hond en koop het in kleine zakjes zodat ik gewoon heel veel kan afwisselen.
Als je het door elkaar gooit eet hij toch alsnog elke maaltijd hetzelfde? Ik zou juist lekker afwisselen dan.

dierenfan

Re: Welke van deze 2 brokken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-16 19:23

Ik voer gerust brok door elkaar maar dan moet ik wel meerdere brokken hebben die hij goed eet en waar hij het goed op doet. Heb 2 voertonnen zodat ik sowieso zonder mengen al 2 soorten kan gebben. Wij trainen ook intensief met aantal vd honden en op die dagen krijgen die honden ook al ander voer ;)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-10-16 21:43

Alwiene schreef:
dees_daan schreef:

Ik snap dan weer niet waarom je het door elkaar zou gooien. Ook niet elke brok heeft dezelfde voedingswaarde dus lastiger doseren dan. Ik voer op het moment 5 smaken + kvv. Maar ik heb maar een kleine hond en koop het in kleine zakjes zodat ik gewoon heel veel kan afwisselen.
Als je het door elkaar gooit eet hij toch alsnog elke maaltijd hetzelfde? Ik zou juist lekker afwisselen dan.

Dat kan ook. Beide kan. Het ging mij niet perse om het afwisselen maar om het feit dat veel mensen altijd maar 1 soort brok voeren terwijl afwisselen echt niet verkeerd is.