Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
AmyLyklama schreef:Ik ben bang dat verkopen niet meer gaat lukken. En wees nou eerlijk. Je hebt er zelf voor gekozen om ratten te nemen... Ik vind persoonlijk dat het een beetje sneu is om ze dan te dumpen.
Neem dit niet te hard hoor, ik ken je situatie natuurlijk niet.
mvdende schreef:Ik heb toen der tijd bij het begin van dit topic pb contact gehad met de ts. Aangeboden dat ze hun laatste maandjes bij mij mochten slijten. Maar helaas moet de ts echt geld voor de kooi hebben, zelfs na aangegeven dat ik dat geld liever uitgeef aan dierenarts kosten die er onvermijdelijk aan komen. Ik had zelf geen 2e kooi.... ratjes waren toen al 26 maanden, nu dus z'n 28. Ik hoop dat ts ze nog een liefdevolle laatste paar maanden geeft, zolang zullen ze niet meer hebben.
Kesje schreef:Stichting Opvangratjes en Knuffeltherapie (SOK) heeft verschillende opvangen en zijn heel actief. Er zitten opvangen in o.a. Huizen en Leusden, daar heb ik weleens ratjes vandaan. Ze doen niet moeilijk over de leeftijd, maar je zal uiteraard wel afstandskosten moeten betalen. Als je ook donaties wil doen van spulletjes zijn ze er erg blij mee.
Aan een particulier meegeven zal niet lukken gok ik, wie ze nu ook krijgt zit natuurlijk opgescheept met oude ratjes die nu juist alle kwaaltjes zullen gaan krijgen.
mvdende schreef:Ik heb toen der tijd bij het begin van dit topic pb contact gehad met de ts. Aangeboden dat ze hun laatste maandjes bij mij mochten slijten. Maar helaas moet de ts echt geld voor de kooi hebben, zelfs na aangegeven dat ik dat geld liever uitgeef aan dierenarts kosten die er onvermijdelijk aan komen. Ik had zelf geen 2e kooi.... ratjes waren toen al 26 maanden, nu dus z'n 28. Ik hoop dat ts ze nog een liefdevolle laatste paar maanden geeft, zolang zullen ze niet meer hebben.