Help hond gestoken door een wesp!!!!!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

dromertje2

Re: Help hond gestoken door een wesp!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 14:47

Ja, inderdaad. Beter een keer te rap, dan een keer te traag. Bij het eerste is buiten een visite dat je moet betalen niets aan de hand, bij het 2de kan je hond dood zijn.

Als ik op een dier van een ander moet passen, dan zeg ik er bij dat ik naar mijn goeddunken naar de dierenarts ga als er iets is. En verwacht ik dat de eigenaar dit ook betaald. Anders kunnen ze iemand anders zoeken voor de opvang van hun dier.

Diablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:17

Cowboy55 schreef:
Jeika schreef:
koelen met ijs? (ijs in een zakje, theedoek erover en koelen)

Dit dus. Hoe groot is het beest trouwens? Een Ierse Wolfshond zal er wellicht minder last van hebben dan een Chihuahua......

Mijn chihuahua is eens door een wesp op haar ooglid gestoken (ze wilde hem vangen). De dierenarts zei: aankijken en als ze echt last krijgt, langs komen. Het is een dag goed dik geweest en toen was het over.

petitparis

Re: Help hond gestoken door een wesp!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-16 15:29

hoe is het afgelopen TS?

Dikke maand terug had mijn hond ook z'n neus in een bijennest gestoken, gevogl gestoken in z'n balletjes en op z'n oor. Heb nog 1 angel kunnen weghalen. Gezien meneer licht apatisch begon te doen, toch maar voor de zekerheid DA gebeld. Advies: koelen om zwelling te verminderen en eventueel een pijnstiller/ontstekingsremmer gezien de plaatsen waar hij gestoken was. Zo lang heel zijn hoofd niet begon te zwellen of ademhalingsproblemen opspeelden, gewoon laten doen. 2u later liep hij terug vrolijk rond.