Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ik denk dat je toch ook die braadpan kwijt bent hoor
Hier zit er een graag in de fruitmand (die echt veel te klein is voor het hele poezenbeest), hele toeren om erin te komen want de tafel is verboden terrein
Dus dan komt er een soort van laagvliegende object aan die met mand en al over de tafel schuift, want ja, dan raak je de tafel niet
Eigenwijze beesten
..
.. Als ik hem op de grond zet voor haar, kijkt ze er niet naar om
. (Hij past niet in de kast waar de andere pannen staan, daarom staat hij op het fornuis haha, maar daar was hij dus niet veilig. Nieuwe pan gaat in de gangkast
).
.. Braaf poezenbeest
.
. Ze heeft genoeg vlees zoals jullie wel gezien hebben
.
(Ja ook allemaal foto's van
).. Daar heb ik haar een keer uit moeten verlossen, maar denk maar niet dat ze daar van geleerd heeft haha.
.
Ik zal eens kijken of ik er een fotootje van kan vinden
, ga ze meteen op zoeken!
.
Lauraa90 schreef:@Koper; goede deal hebben jullie gesloten zeg! Misschien dat wij ook tot een overeenkomst kunnen komen haha, misschien dat ik nog kan proberen om de pan op de barkruk te zetten, is bijna net zo hoog als het aanrecht en kan ze vanaf daar mooi mee kijken

Lipstick schreef:Laatst op tlc was er een programma ala Cesar Millan, maar dan voor katten. Die mensen hadden ook het probleem dat de kat op tafel of aanrecht kwam. Zij moesten volgens mij plakband op de rand van de tafel doen en dat leek bij hun te helpen.