Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beatje schreef:Katten hebben een hekel aan azijn.Ik zou dat proberen.Je katten hoek is heel leuk maar ikdenk je krabmatten niet.Ik heb mijn krabpaal vervangen voor een desinger ding met een krabvlak er in en die is hier ook afgewezen.Wel zijn ze gek op een kokosmat om hun nagels scherpen,dus gelukkig worden mijn stoelen en banken met rust gelaten,Of een rietenkist van ikea daar krabben ze ook graag aan.
Siesjuh schreef:beatje schreef:Katten hebben een hekel aan azijn.Ik zou dat proberen.Je katten hoek is heel leuk maar ikdenk je krabmatten niet.Ik heb mijn krabpaal vervangen voor een desinger ding met een krabvlak er in en die is hier ook afgewezen.Wel zijn ze gek op een kokosmat om hun nagels scherpen,dus gelukkig worden mijn stoelen en banken met rust gelaten,Of een rietenkist van ikea daar krabben ze ook graag aan.
Sommige katten pissen ook graag over azijnplekken, dus dan zit je met het volgende probleem
GamblersCup schreef:Heb je dat uitgeprobeerd en werkt het echt? Dan is het een super tip!
lieveli schreef:GamblersCup schreef:Dat zou voor de mijne alleen maar een nóg leuker pretpark worden
Klopt, maar hun banken blijven zo wel netjes!