Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
callum schreef:En eventueel brokjes weken? Dus overgieten met warm water en even laten staan? Of beetje jus erdoorheen. Niet het allerbest maar zodat ze weer leert dat eten geen pijn doet. Daarna idd kijken naar voer wat ook goed voor het hondje is
Simbaa schreef:De kwaliteit van Frolic is inderdaad niet best, maar de meeste honden doen er een moord voor.
Mij lijkt in dit geval ook beter iets dan niets, dus ik hoop dat het gegeten wordt!!
DatBenIkNou schreef:Best kans dat ze dan weer minder gaat eten bij de bestelde brokken, gok ik. Ik zou ook liever iedere dag Mac Donalds en turkse pizza willen haha...Of het zo gezond is kan je je natuurlijk afvragen. Ik heb hier ook als jaren een slechte eter maar ze eet maar gewoon wat ik neerzet. Geen trek? Dan niet. Dierenartsen hebben de hond echt liever wat schraal dan al die vette honden tegenwoordig. Ik zou het dus lekker op de brok houden die je besteld hebt, ze laten zichzelf echt niet verhongeren als er medisch niet iets ernstigs aan de hand is hoor!