Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Goof schreef:Ik vraag me af hoe dat werkt. Een kat heeft bijna de hele dag de nagels ingetrokken, maar die dingen kunnen ze niet intrekken![]()
Lekker oncomfortabel voor de kat, loopt hij heel dag op die dingen.
Marrie_L schreef:Tja, als je dan toch een muilkorf moet gebruiken, moet je het ook goed doen he?
Kwanyin schreef:Sommige van die dingen zouden lokkertjes moeten zijn voor mensen die niet in staat zijn dieren te houden. Dat als je het in je hoofd haalt het in de dierenwinkel vast te pakken en op de kassatafel neer te leggen, er zo'n discolicht begint te flitsen met zo'n kermismuziekje een een "ding ding ding prooooficiat, u bent een dierenidioot!", waarop een agent uit een kast springt en beslag legt op alle dieren.
Jaja, in een ideale wereld *zwijmel* .
Palmera schreef:Ik vond mezelf al gestoord met "Project Plons" in de tuin. Dat blijkt mee te vallen.
amkeVH schreef:Die pootrap![]()
Die ''muilkorven'' zien er misschien wel wat minder intimiderend uit, maar ze zijn echt totaal niet comfortabel voor je hond. Ze kunnen niet hijgen, ze kunnen niet drinken.
Dan liever gewoon zo'n enorm ding waarmee je hond er wel ''gevaarlijk'' uitziet, maar waar ze gewoon alles in kunnen doen. (behalve bijten dan ofcourse)