Hoe heb jij oppas voor je hond gevonden?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

KarmaChansy

Re: Hoe heb jij oppas voor je hond gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-16 15:09

Ik vind het altijd lastig, ik heb een kleinschalige opvang aan huis. Ik heb 2 actieve honden van mijzelf, mijn husky en mijn border. Daarnaast heb ik 3 vaste honden voor de opvang en 2 honden die soms komen. Mensen betalen mij 200 kronen per dag (dat is 20 euro) als ze de nacht blijven is het 250 (dus 25) ja het is duur maar daar in tegen zijn de honden nooit alleen, ja max 20/40 minuten. Ik ga er elke 2 a 3 uur uit (weer afhankelijk, als het zo warm is als de laatste dagen dan beperk ik het op de warme uren)

Qua afhalen en ophalen ben ik flexibel. 1 komt al om kwart over 6 de andere 2 rond 8 en 9 uur.

ik hoop echt dat je wat kan vinden! Supermarkt is hier ook een grote hit voor kaartjes etc heb je al wat op facebook gezet? Hier hebben een hondenoppas groep hisingen (regio waar ik woon) en daar zitten ook mensen op die het gratis doen of voor weinig!

XxLMMxX

Re: Hoe heb jij oppas voor je hond gevonden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-16 21:53

Hier passen mijn ouders zo nu en dan een dagje op.
En kunnen ze niet dan plaats ik een berichtje op Facebook en is er altijd wel een van mijn vrienden die kan.

Maar gaat het echt om meerdere dagen per week vermoed ik dat je niet ontkomt aan betalen. Al eens rond gevraagd naar wie je kennissen hun hond brengen ?