Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
petitparis schreef:ik doelde eerder op basis van welke koolhydraat- en eiwitbron. Fabrikanten hebben vaak geweldige verkoopspraatjes, maakt nog steeds niet dat hun producten de beste keuze zijn voor jou hond.
zoals ik al zei ik moet bv geen lam&rijst brok gaan geven, dan mag de fabrikan tnog 100x claimen dat het hypoalelrgeen is...
Barbet schreef:Is er gekeken wat voor ziektes er voorkomen er in Zuid Frankrijk?
Dat je hond één of andere ziekte heeft, die in dat gebied voorkomt?
annepaardoes schreef:petitparis schreef:ik doelde eerder op basis van welke koolhydraat- en eiwitbron. Fabrikanten hebben vaak geweldige verkoopspraatjes, maakt nog steeds niet dat hun producten de beste keuze zijn voor jou hond.
zoals ik al zei ik moet bv geen lam&rijst brok gaan geven, dan mag de fabrikan tnog 100x claimen dat het hypoalelrgeen is...
Waarom zou je in zo'n geval niet aan de lam/rijst brok willen? (Gewoon nieuwsgierig)
petitparis schreef:annepaardoes schreef:
Waarom zou je in zo'n geval niet aan de lam/rijst brok willen? (Gewoon nieuwsgierig)
omdat mijn hond geen rijst (ennog een aantal andere KH en EW bronnen) verdraagt en zijn darmen hier juist door van slag gaan. Alles komt er dan onverteerd terug uit en hij blijft persdrang hebben ook al is hij leeg.