knollentuin schreef:Onze oudste dochter heeft gekkos, en ik vind ze wel erg grappig[ [url=m/3efawj.jpg]Afbeelding[/url] ]
Die is ook leuk!
TS wanneer krijg je je garg of had je nog niks op het oog?
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Zal even een keer foto's zoeken.
Ik ben echt benieuwd
Ik was rond aan het zoeken naar 
Palmera schreef:Maar hoe zijn die "tamme" gekko's dan eigenlijk? Ik snap best dat het niet vergelijkbaar is met een hond, maar kunnen ze b.v wel gezellig bij je zitten? Is er een teken van herkenning als ze je zien?
Die bij mij op de muren willen me niet kennen.![]()
) maar mocht er vroeger als kind nooit een van mijn ouders. Vind het leuk dat veel soorten tegen glas etc. op kunnen klimmen en het is zo grappig als ze hun ogen schoonlikken. Ben voor de wimpergekko gegaan omdat ik dat een mooie soort vind, net een mini-draakje. Vind ze net wat meer gevormd en meer uitstralen dan bijv. de gargoyle. Al hebben die wel een erg schattig koppie. Staan bij mij wel hoog op m'n lijstje favoriete gekko's.
Een kijkdier is daarom ideaal voor mij. 
ivy_power89 schreef:Present
Ik heb de stenodactylus sthenodactylus (2 mannen, morgen in Hamm maar even kijken of er nog vrouwen zijn) en de tropiocolotes steudneri + nog 3 Lepidodactylus lugubris
(verder ook een aantal anolissoorten en gifkikkers, 2 koppels lygodactylus williamsi)