Bowie groeit als kool! Twee weken geleden bij de dierenarts 5,8 kg, vorige week 6,2 en deze week al 7! Qua hoogte schiet hij ook echt de lucht in.
Ik heb gisteren andere brok voor hem opgehaald. Dat meng ik nu met het voer wat hij nog had, totdat dat op is en dan gaan we definitief over op de nieuwe brok
Hij vind het geloof ik wel lekker!
Hij wordt tegenover andere honden ook steeds brutaler, maar sommige grote honden zijn toch wel een beetje eng als ze te dichtbij komen.
Vorige week hebben we onze eerste puppycursus gehad. Dat ging al erg goed en we hebben veel geleerd.
We moesten van de instructrice Bowie toch echt in de bench doen.. dat was echt nog drama.
We moesten de bench bij ons boven zetten en hem een week bij ons in de bench laten slapen. Hij heeft nu een week elke dag doorgeslapen. Vanavond hebben we weer cursus en dan willen we vannacht proberen om hem beneden te laten slapen.
Elke dag laten we hem uit bij het honden uitrengebied achter ons huis. Dagelijks komen daar een boel mensen met honden en pups. Allerlei soorten en maten. Er zijn er al een aantal bij waarmee hij bijna elke dag speelt.
Ik had een leuke foto van hem en Bernerpup Saar, die net zo oud is als hij. Helaas is mijn telefoon kapot gegaan en heb ik die foto niet meer 
Gisteren wel wat nieuwe foto's gemaakt van hem en een andere pup, die al wel wat ouder is dan hij.

Hij gaat ook al zelf het water in. Het is al een echt waterratje, hihi

'Ik laat mezelf wel uit, doei!
'