En wat doe je als je weer bij de dierenambulance bent? Natuurlijk bij mijn vriend kijken. Hij us uit de couveuse en zit in een kooi. Hij/zij is heel beweeglijk
EdkingEnzo
Geplaatst: 30-08-16 11:16
Ik dacht ook meteen aan een Rosella! Maar je hebt het al gevonden zie ik. Super leuk!! Wanneer mag hij/zij met je mee naar huis?
Waarschijnlijk deze week. Maar ga donderdag 7 nachten in, dus wordt volgende week, als ik vrij ben. Er kan nog altijd een eigenaar komen, duimen van niet
sabine1979
Geplaatst door de TopicStarter: 31-08-16 12:55
Ff de dressoir gewieberd naar een andere plek. Flik en flak verplaatst, staan ze langs elkaar. Alleen nog een klimtoestel boven de kooi maken
lief hooor zou er ook zo verliefd op kunnen worden ik heb de laatste tijd wat met vogeltjes
sabine1979
Geplaatst door de TopicStarter: 17-09-16 09:37
Het gaat heel goed met de 2 nieuwe vogels. Gister de klep open gezet, zodat ze zelf eruit kunnen. De groene vogel schrok, en schoot eruit, helemaal over de zeik Heeft aan de gordijnen gehangen, op het stuk behang, bovenop de keukenkastjes, tussen de afwas in het afdruiprek
Zelf naar binnen gaan was er niet bij. Uiteindelijk gevangen, en heeft vannacht goed geslapen.
Papa heeft ze van de week goed in de gaten gehouden
Vanavond weer een poging wagen
Laatst bijgewerkt door sabine1979 op 17-09-16 09:39, in het totaal 1 keer bewerkt