anaalklier kat

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Saar88

Re: anaalklier kat

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 13:47

Beetje rare vraag Joolien, maar heb je toevallig een foto van hoe de boel eruit zag voor je het uitdrukte? Ik heb het vermoeden dat mijn oude dametje ook een kleine ontsteking heeft, maar ze heeft wel vaker/meer bultjes hier en daar dus geen flauw idee of dit op de goede plek zit. In tegenstelling tot andere bultjes mag ik hier absoluut niet aan zitten.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 14:05

Nee helaas niet. De anaalklieren zitten zeg maar op 10 uur en op 2 uur. Als je t niet vertrouwd, geowon even langs de da gaan, die kan ze ook voor je uitknijpen.

Net had Klaaz weer een vieze kont. Hij liet me er bijna niet bij, maar hij begon het zelf schoon te maken :r Maar nu heeft hij een soort blaasje aan zn anus... Zucht...

Linnie050

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-16 18:31

:(
Het zit jullie niet mee.

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:32

Hoe gaat het nu?

Sleeper

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:36

Voor moeilijke pilleneters zou je easypill kunnen proberen. Als het goed is oa bij je da te krijgen. Ideaal, althans dat vind ik.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-08-16 17:47

Pillen geven gaat wel goed hoor. Echt leuk vind ie t niet, maar hij krijgt daarna meteen natvoer dus meneer is blij.

Hij heeft diarree gehad, liep er gewoon uit afgelopen zondag -O- Doordat ik met babydoekjes ging schoonmaken, begon ie nog meer te likken waardoor zn hele anus opgezet was.
Gelukkig bleef ie er maandag weer vanaf, en nu gaat t goed. Alleen heeft ie enkel maandag gepoept en gisteren en vandaag nog niet.