Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Sizzle schreef:1x te vroeg toegeven en je bent de sjaak, dan heeft de kat zijn personeel weer goed getrained
Kimmess schreef:Sizzle schreef:1x te vroeg toegeven en je bent de sjaak, dan heeft de kat zijn personeel weer goed getrained
Jup, ik vrees dat dat ook gebeurd isIk heb het al vaak tegen mijn ouders gezegd dat als je het één keer doet, je het altijd kunt blijven doen. Aan de ene kant snap ik hun wel, aan de andere kant: grrrrrr..
@Elisa2: Overdag komt hij gewoon buiten! Hij speelt met de overbuurkat, loopt wat rond in de achtertuin, in de buurt.. en uiteindelijk ligt ie weer languit te snurken op de tuinstoel om vervolgens 's nachts weer te mauwen.
Sizzle schreef:1x te vroeg toegeven en je bent de sjaak, dan heeft de kat zijn personeel weer goed getrained
Citaat:Het zijn en blijven katten, dus nachtdieren. Troost je, als de kat wat ouder wordt gaat het vanzelf over
troi schreef:En als hij snachts bij het raam zeurt een emmer water over hem heen gieten? Ze hebben snel genoeg door dat menselijke aandacht in de nacht slecht afloopt voor ze. Moet je wel rete consequent zijn natuurlijk.