One cat a day, keeps the mouse away? (Not)

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: One cat a day, keeps the mouse away? (Not)

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 15:41

Oh je mag Boris mijn kat wel lenen , hij dood ze professioneel en eet ze buiten met huid en haar op (kinderarbeid sst hij is pas 11 maanden :x )

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 15:42

Dat kraakt zo lekker.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 15:42

Hihihi ik vergeet nooit dat ik eens een enorm gekrijs in de tuin hoorde.....
Toen ik ging kijken zat mijn kat bij een grote zeemeeuw op zijn nek.

Vreselijk geluid

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 15:46

Jeetje wat een killerkatten, haha!

De hond bijt ze helaas ook niet dood. Die valt wel aan maar de muis bijt ook terug en daar hapert de hond even op en gaat dan valt die weer aan. Helaas bijt hij ze niet dood.

Maar ik ga alles dicht houden 's nachts en vanaf 10 uur binnen, want wil niet weer een muis in m'n slaapkamer. :D

Liselot

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 16:13

Een bruine rat heb ik ook al eens cadeau gekregen, die was gelukkig nog intact. Duiven vangt ze ook en op het moment zijn het de merels die het moeten ontgelden :o

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-16 17:27

Hier zijn het gelukkig alleen spitsmuizen :)

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-08-16 09:55

Inmiddels hebben we haar vanaf 22:00 in de avond binnen en geen muizen meer in huis gehad. Ze heeft 1 dag huis arrest gehad en verder is ze nu uit haarzelf meer thuis. We spelen nu wat meer met haar en ze speelt ook meer uit haar zelf.

Verbetering dus!

petraaken

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:08

Brrr ratten. Hier ook eentje die met regelmaat vogeltjes en muizen vangt. Kleine konijnen ook nog gehad.

elenaMM77

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-08-16 10:24

8nnemiek schreef:
Het wordt sowieso ook minder als ze ouder worden. Die van ons nam vroeger ook regelmatig wat mee.. tegenwoordig kan ik er een muis bovenop zetten en hij zou gewoon verder slapen :')

Ik zou denk ik gewoon de deuren dicht houden, dan heb je iig geen levende muizen binnen. Muizen zijn geen nachtdieren, toch? Of het dan zin heeft om hem 's nachts binnen te houden weet ik niet. Die van ons zat vroeger juist 's nachts buiten, dan is het ook veiliger voor een kat, en overdag lag ie dan te slapen en bij te komen van de nacht :D

klopt..

De mijne is ermee gestopt toen ze 16 werd..
Dus op den duur stoppen ze wel :')

Ts, je hebt maar een luie kat hoor :') .. De mijne reisde vroeger mee van mijn studieplek naar mijn ouderlijk huis.. Nu viel er in de stad bar weinig te vangen.. Dus zodra we thuiskwamen (boerderij, met erf zonder land, land eromheen was verkocht naar een kweker en botenbouwer), verdween ze naar buiten en kwam ze pas weer binnen als er tenminste 5 muizen lagen te creperen op de mat. Gemiddeld had ze daar zo'n 2 uurtjes voor nodig.. In de weekenden leefde ze zich vol uit om maar zoveel mogelijk te verschalken.