Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Weissjee schreef:De kat van mijn zus heeft een aanrijding gehad en liep daarna ook op 3 poten. Er waren geen breuken oid dus DA dacht aan zenuwschade. De kat kreeg daarvoor vitamine b(??) als ik het goed heb. Hij steunde er wel op maar klapte er dan doorheen.
Na een aantal maand loopt hij al weer prima. Steunt er wel op maar wat minder. Dierenarts waar hij kwam na het ongelukt sprak ook over amputeren, eigen dierenarts zag daar geen reden voor of hij zou last van zijn poot moeten gaan krijgen.
Wildgirl schreef:Weissjee schreef:De kat van mijn zus heeft een aanrijding gehad en liep daarna ook op 3 poten. Er waren geen breuken oid dus DA dacht aan zenuwschade. De kat kreeg daarvoor vitamine b(??) als ik het goed heb. Hij steunde er wel op maar klapte er dan doorheen.
Na een aantal maand loopt hij al weer prima. Steunt er wel op maar wat minder. Dierenarts waar hij kwam na het ongelukt sprak ook over amputeren, eigen dierenarts zag daar geen reden voor of hij zou last van zijn poot moeten gaan krijgen.
Fredt heeft idd ook hoge dosis vit. B gekregen vanmorgen.
Zie onderstaand filmpje, het rare imo is dat hij zijn poot vanuit de schouder nog wel beweegt cq. Zijn gewicht erop zet. https://youtu.be/I5SkZaCA9ZM