Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
unihorses schreef:nou sorry hoor maar 2x jou aanvallen en dus nog een andere bezoeker in 1 week? dan is er serieus iets mis met dat beest en moet het zo gehuisvest worden dat hij of niet bij bezoekers kan of andersom.
slimmerik schreef:Bijna vermakelijk hoe zgn hondenliefhebbers schuld bij TS proberen neer te leggen.... Eigenaar van hond moet zorgen dat een hond geen schade kan aanrichten. Dus hij moet ten alle tijden voorkomen dat een valse hond bij iemand kan komen die gebeten kan worden. Ook op eigen terrein. Ik zeg: aansprakelijk stellen en aangifte doen.
jasmijn16 schreef:klopt. Ik zal het nu nooit meer doen. Het ging sneller dan ik kon reageren. Had al eerder samen met eigenaresse tussen roedel gelopen. Maar hoop dat de hond niet over hek springt bij volgende die langs komt. P.s. hond was teefjeDan is het dus duidelijk dat je te dicht bij stond en de hond jou als een dreiging zag. De kans is er ook nog dat hij de baas is van de roedel en dus zijn 'meiden' wou beschermen. Je kunt zeggen 'ik stond niet te dicht bij' 'ik was niet bang' als een hond omhoogspringt tegen een hek en je dan kan raken sta je te dicht bij. Simpel zat. Ook snap ik niet waarom je niet gewoon een stap naar achter hebt gezet toen je 30 honden op je af zag komen? Dit is alleen maar dreigend voor de leider van de roedel.