Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MyWishMax schreef:Ik ben juist weer geen voorstander van 1 merk voeren. Hier krijgen ze dus ook 3/4/5 merken afgewisseld. En dus ook veel diersoorten afgewisseld.
Nu heeft TS er niet zoveel aan, want ik voer juist grof gemalen. Hoewel je bij die merken ook de puppyvariant zou kunnen nemen. Dat zijn dan gewoon dezelfde ingrediënten, alleen fijner gemalen. (voor puppen van 4/5 weken die dus voor het eerst vlees eten).Darf heeft dat, Tammega ook volgens mij. Tinlo barfmenu vind ik altijd fijn gemalen.
Maiske schreef:MyWishMax schreef:Ik ben juist weer geen voorstander van 1 merk voeren. Hier krijgen ze dus ook 3/4/5 merken afgewisseld. En dus ook veel diersoorten afgewisseld.
Nu heeft TS er niet zoveel aan, want ik voer juist grof gemalen. Hoewel je bij die merken ook de puppyvariant zou kunnen nemen. Dat zijn dan gewoon dezelfde ingrediënten, alleen fijner gemalen. (voor puppen van 4/5 weken die dus voor het eerst vlees eten).Darf heeft dat, Tammega ook volgens mij. Tinlo barfmenu vind ik altijd fijn gemalen.
Nou dit is misschien nog wel de beste lering die ik hieruit haal... dat ik niet gebonden ben aan één merk. Daarom ga ik zo eens shoppen.
Het liefste zou ik zo grof mogelijk voeren, hele kippen en konijnen bijvoorbeeld. Dat ze er maar lekker mee rotzooien. Helaas niet haalbaar omdat ik dit binnenshuis niet hygiënisch vind.
Puppy varianten heb ik aan gedacht voor de chihuahua maar daar zitten toch andere verhoudingen aan voedingsstoffen in zoals calcium en vetten?
Eoweyn_x schreef:Lotgering is ook niet heel open over de ingrediënten etc, in bijna alles zit kip of rund toegevoegd.
Wij zijn erg tevreden over Buddy's.
Eoweyn_x schreef:Lotgering is ook niet heel open over de ingrediënten etc, in bijna alles zit kip of rund toegevoegd.
Wij zijn erg tevreden over Buddy's.
Hannanas schreef:Waarom zou je überhaupt maar 1 merk voeren?
Dat heb ik echt nog nooit gedaan.
MyWishMax schreef:Omdat elk merk zijn eigen voordelen, maar ook nadelen heeft. Samenstelling is toch steeds iets anders, maar grootste verschil is de kwaliteit in vlees dat gebruikt wordt en daarom dus ook de voedingsstoffen die een hond binnen krijgt.
Natasja71 schreef:Mijn dierenwinkel heeft zelf de naturis eruit gedaan omdat ze zelf ook niet achter de kwaliteit konden staan en zij hebben nu Buddy's en die bevalt heel goed. Veel soorten. Ik vind dat fijne vlees niet zo fijn juist, heb tijdje carnibest gevoerd dat vond ik fijner, maar die gooien door lam weer kipvlees heen en daar kan meneer niet tegen.
Waarom ontworm je zo vaak vraag ik uit nieuwsgierigheid? Die van ons wordt al 4,5 jaar niet ontwormd. Ik laat het wel onderzoeken maar hij is altijd schoon. Van wormmiddel werd hij ook altijd beetje ziek namelijk. Schijnt dat vleeseters minder snel wormen krijgen maar of dat echt zo is weet ik niet hoor.