Gevaarlijke pitbull met haar enge herder zus

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Re: Gevaarlijke pitbull met haar enge herder zus

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 10:28

Ik wil ze hebben! <3

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 14:01

Och wat een leuk stel is het samen <3. Daar moet je wel vrolijk van worden!

Ik zal nu wel advocaat van de duivel spelen, maar ga het toch zeggen :P.
Hoe leuk ik je 'pitbull' en zijn maatje ook vind. Dit is geen echte pitbull. Waar ik dit uit opmaak ? Omdat de uiterlijke kenmerken daar niet op doen lijken en je hoogstwaarschijnlijk ook geen stamboom heb.

Maakt dit uit? Ja en nee, je hond blijft een schatje.
Alleen tegenwoordig word alles als pitbull bestempeld, waardoor ze niet echt goed in de media staan. En dat terwijl er maar +- 400 echte pitbulls in NL zijn. En juist die mensen zullen er alles aandoen zodat er geen incidenten ontstaan.

Zie daarom ook liever in het algemeen dat men spreekt van een pitbullachtige/stafford achtige/ kruising ipv alles maar pitbull te noemen. Niks ten nadelen van jouw hond. Maar hoop dat je snapt waar ik heen wil

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 14:18

Wat een leukerds! <3
Doet me inderdaad meer denken aan een stafford achtige :+

Lein_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:12

Ohhh wat zijn ze mooi geworden!!!
Borah was idd als pup al gek op tenen afslobberen hé hahaha! Tijd om ze nu als grote hondjes weer een keer te knuffelen <3

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:15

Oh wat een leuke honden! Je herder <3 <3

Atalja

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-16 20:15

Gave foto's <3
Ben niet zo fan van herders, maar die gevaarlijke pitbull :oo <3

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-07-16 22:53

Bedankt voor de lieve en leuke reacties allemaal <3

briitje schreef:

Hoe leuk ik je 'pitbull' en zijn maatje ook vind. Dit is geen echte pitbull. Waar ik dit uit opmaak ? Omdat de uiterlijke kenmerken daar niet op doen lijken en je hoogstwaarschijnlijk ook geen stamboom heb.

Alleen tegenwoordig word alles als pitbull bestempeld, waardoor ze niet echt goed in de media staan. En dat terwijl er maar +- 400 echte pitbulls in NL zijn. En juist die mensen zullen er alles aandoen zodat er geen incidenten ontstaan.

Zie daarom ook liever in het algemeen dat men spreekt van een pitbullachtige/stafford achtige/ kruising ipv alles maar pitbull te noemen. Niks ten nadelen van jouw hond. Maar hoop dat je snapt waar ik heen wil

Tja, voor ons is ze gewoon een Blue nose pitbull. We hebben haar oren en staart er aan gehouden dus misschien vandaar minder "pitbull" look. Ook doen we geen speciale training om op een muur te springen ofzo, dus de spieren zijn meer vetjes ;) .
Maar ach, wat ze ook is, pitbull of mix of maakt niet uit, ze heeft een puur hartje <3 En ik woon niet in Nederland heh ;) in het caribbische gebied. Hier worden ze vaak gefokt. Deze heeft gelukkig een vriendelijk huisje gevonden ;)

CastaMickey

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 10:11

Op het eiland is het zei je een tijdje terug ook niet echt mogelijk om een 100% pitbull te krijgen toch? En dan kwam Borah nog het meest in de buurt :)

briitje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-16 17:06

Axivoca123 schreef:
Bedankt voor de lieve en leuke reacties allemaal <3

briitje schreef:

Tja, voor ons is ze gewoon een Blue nose pitbull. We hebben haar oren en staart er aan gehouden dus misschien vandaar minder "pitbull" look. Ook doen we geen speciale training om op een muur te springen ofzo, dus de spieren zijn meer vetjes ;) .
Maar ach, wat ze ook is, pitbull of mix of maakt niet uit, ze heeft een puur hartje <3 En ik woon niet in Nederland heh ;) in het caribbische gebied. Hier worden ze vaak gefokt. Deze heeft gelukkig een vriendelijk huisje gevonden ;)

De echte APBT's worden ook niet gecoupeerd hoor. Dit zie je alleen bij bully typjes. Waar ik jouw hond eerder bij zou schatten.

De training die jij noemt, is inderdaad de sporten die hier uitgeoefend worden. Hier kunnen de honden hun drive en energie in kwijt ipv op andere honden :).

Even als voorbeeld is dit een APBT https://www.google.nl/search?q=apbt&biw ... pDBe73M%3A.

Dan zie je zelf wel verschil met jouw hond. Tevens mag je dan ook alleen spreken van APBT als ze papieren hebben. Anders is het gewoon een pitbull achtige.

Maar nogmaals dit is niks ten nadelen van jouw knapperd! Tis alleen dat je vaak hier in NL dan alles pitbull word genoemd, terwijl dit vaak geen eens het geval is

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-16 14:12

Ik had dit inderdaad sterk afgeraden. Twee teven van een flink ras en dezelfde leeftijd bij elkaar maar zo zie je maar :D Uitzondering op de regel want ook met goede opvoeding kan het mis zijn hè. Die bazen doen echt wel hun best :j

Overigens kan dat ook met fifi's :D Ik vind jouw honden in elk geval prachtig en heerlijk om te zien dat ze het zo fijn hebben samen!

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 01:50

Bedankt!
Ik weet wat de sport inhoud, maar nog bedankt ;) in plaats daarvan, gaan we elke dag uitgebreid lang lopen (en met de hitte hier) put dat ze redelijk erg uit, Energie kwijt genoeg ;)

Het kan idd fout gaan, no matter how well you train them. Maar als je ze kent zoals ik, zou je die kans ook microscopisch klein vinden ;) helaas kan ik hun hele relatie niet uitbeelden in een paar random fotos van die dag.

Voor ons blijft het onze stoere pitbull dame, papieren of niet, mensen die van niet vinden of wel, maakt ons allemaal niet uit :D. Peace and love ! +:)+

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-16 01:55

CastaMickey schreef:
Op het eiland is het zei je een tijdje terug ook niet echt mogelijk om een 100% pitbull te krijgen toch? En dan kwam Borah nog het meest in de buurt :)

Ik had het over Lexi toen ik dat zei ;) herders vind je hier niet 100% ::)

Mondy

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 14:45

Ik zat me vorige week nog af te vragen bij het scrollen in mijn berichten hoe het met deze combinatie zou zijn. Kon het topic niet meer terugvinden dus het maar gelaten.
wat ontzettend leuk om ze weer te zien ! Die puppy foto's herkende ik meteen <3
Ook ik was er wat sceptisch over maar wauw wat zien ze er top uit en zo te zien ook erg lief !
Post vooral meer hoor :j

Anoukloves_

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 14:49

Wat een leuk stel! Ik hou er wel van!
Die puppy foto's zijn zo schattig!

Cchanny

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-16 14:50

Ik snap echt niet dat die nog los rondlopen en zonder muilkorf. :oo
Kijk wat een bloeddoorlopen ogen ze hebben. Echt super gevaarlijk.

Zonder dollen, wat een heerlijk stel! :)

xJolijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-16 09:43

Wat een prachtig stel <3 ik ken ze nog van de puppyfoto's, ze zijn mooi opgedroogd :D

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 03:23

Mondy schreef:
Ik zat me vorige week nog af te vragen bij het scrollen in mijn berichten hoe het met deze combinatie zou zijn. Kon het topic niet meer terugvinden dus het maar gelaten.
wat ontzettend leuk om ze weer te zien ! Die puppy foto's herkende ik meteen <3
Ook ik was er wat sceptisch over maar wauw wat zien ze er top uit en zo te zien ook erg lief !
Post vooral meer hoor :j

Oohh leuk! iemand die mijn hondjes volgd! *\o/* Jaaa ze zijn super geworden, bedankt!! :D

Bedankt voor jullie lieve reacties allemaal <3

Iris92

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-16 07:49

Wat een leuk stel!

Hier 2 american Staffords en een vriendin heeft een Duitse herder nou die 3 zijn bff!

Axivoca123

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-08-16 22:05

Iris92 schreef:
Wat een leuk stel!

Hier 2 american Staffords en een vriendin heeft een Duitse herder nou die 3 zijn bff!

Bedankt!!
En ohh wat leuk! Weer een bewijs dat zelfs "gevaarlijke" honden rustig samen kunnen leven *\o/*