Dank jullie allemaal en fijn om de ervaringen te lezen, we gaan eerst een schraapsel afnemen en kijken wat voor soort het is en daarop volgend de volgende stappen nemen.
Nou het is een heel verhaal geworden! Ik ben erg boos geworden op de kliniek om hoe het is gegaan. afgelopen weken heb ik er ook niet meer aan gedacht eigenlijk om up te daten. Ik weet wel dat dit de allerlaatste keer is dat ik er ben geweest.
In eerste instantie mocht hij dus maandag komen. Echter er werdt mij verteld sorry een spoedgeval binnen gekomen dus we hebben hem niet kunnen helpen dus het werdt verzet maar ze wilden eerst alle bloedwaardes nieren lever etc weten. ok ala kan gebeuren een spoedgeval ik verwachte de volgende dag geholpen te worden. We hebben erna bloed getrokken en nieuwe foto's zag er indergeval nog hetzelfde uit. Toen werd ik gebeld ja sorry maar het lab heeft wat verkeerd gedaan dus we konden het bloed niet lezen. Nu allicht weer terug naar de kliniek bloed opnieuw laten afnemen. Ik zou echt worden gebeld op uiterlijk vrijdag. Prima natuurlijk geen telefoontje. Dus ik weer aan die lijn hangen ondertussen goed kwaad en ik had al rondgekeken naar een andere kliniek. Helaas hadden degene die dit kunnen uitvoeren geen plek. Sorry ga een beetje van de hak op de tak. Maar uiteindelijk wordt hij dus wel pas morgen geopereerd! ik vond het zo moeilijk om gewoon neutraal te blijven want van binnen kookte ik en hij voelde dat zo goed aan.
Edit na de verdere behandeling gaan we dus uitvoeren bij een andere kliniek, het is wel een uur rijden maar dat heb ik er voorover
nee nog niks heb er al een paar keer achter aan gebeld maar het is zomer krijg je allen te horen dan gaat alles langzaam bla bla bla
Een eventuele tumor houdt geen rekening met dat het in de zomer allemaal langzamer gaat hoor. Die groeit wel. Hele rare gang van zaken. Sterkte meis, ik duim voor jullie.
Ik ga hem wel laten verwijderen echter niet bij deze kliniek! De chirug sprak echter wel uit dat hij niet denkt dat de pijn uit zijn been daarvandaan kwam. Ik weet niet zo goed wat ik ervan moet denken. Al deze weken heeft hij natuurlijk op pijnstilling gestaan dus hij was niet aan het manken.