Sluierstaart (vis) praat gezocht

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

kimmie261

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-16 15:01

AaronYve ,geen idee ik ben eigenlijk heel snel overgegaan op vers te voeren bij de vissen,zo af en toe gaf ik eens wat korrels maar dan werd het water veel sneller bruin,misschien aten de vissen niet alles op?

en het was een 120cm aquarium,alleen zat er geen kap op dus er lagen 2 planken op zodat ze er niet uit konden springen,en ze hadden natuurlijk een zuurstofbolletje in het water + grote eheim pomp die het water ook in beweging hield.

dit aquarium hebben ze een jaar of 5 in gezeten en op een dag werd ik wakker gemaakt door mijn vriend die was naar toilet geweest en zei dat het water uit het aquarium gelopen was..hoe het kan weet ik niet maar ding stond duidelijk al even leeg maar alle vissen leefde nog *\o/* ...daarna heb ik ze in een 100cm aquarium die ik nog had gedaan en een klein jaartje daarna ging alles achter elkaar dood..

maar ik had een groep vissen die 3 verhuizingen mee gemaakt hadden van R'dam naar belgie naar duitsland...

ik was echt wel gehecht geraakt aan die vissen,stom is dat eigenlijk :+ maar deed me echt wel wat toen ze dood gingen.

AaronYve

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 11:02

Kan ik mij voorstellen Kimmie261. Die van heb ik ook al 10 jaar. Soms dan slaapt/rust hij/zij en dan blijf ik altijd even staan kijken, dan draait ie zijn oog naar mij en dan weet ik dat hij nog leeft :)

Voeren jullie trouwens iedere dag?

Patt

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-16 14:14

Nog wat foto's van mijn vissen <3

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

jolmer20

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-16 15:54

Even dit topic weer omhoogschoppen hoor!
Gave foto's van je vissen Patt!

Ik heb even afgewacht na de sterfte in mijn bak.
Nu is hij al een paar maandjes weer stabiel en is er niks meer dood gegaan.
Sinds vandaag heb ik er weer wat visjes bij.
Waaronder dit kneusje.
Kon hem niet laten zitten, was zo bang dat ze m niet kwijt zouden raken..

Afbeelding