Onwijs veel sterkte gewenst, wat heb je dat prachtig geschreven en wat voel en huil ik met je mee. Ook bij mij doet het pijn dat jouw kanjer er niet meer is. Sterkte voor de komende tijd, het is niet niks om zo'n goede vriend te verliezen.
2IJsjes
Geplaatst: 19-06-16 16:43
Oh wat een verdriet, maar wat een geweldige leeftijd heeft hij mogen bereiken bij jullie. Natuurlijk mis je hem en dat kan best lang duren, laat het maar gebeuren. Wat hebben jullie het laatste moment goed gedaan zeg. Heel veel sterkte
Oef wat vreselijk pijnlijk..ook bij mij staan de tranen in me ogen..heel veel sterkte
djuulsie
Geplaatst: 19-06-16 16:59
Hier ook met tranen in mn ogen gelezen. Wat een enorm verdriet en wat een groot gat laat hij achter. Heel mooi geschreven, hij had zich geen beter baasje kunnen wensen heel veel sterkte gewenst
Jolien87
Geplaatst door de TopicStarter: 19-06-16 17:03
Wat een ontroerende, lieve reacties krijg ik van jullie. Enorm bedankt voor deze steun. Ik kwam nog een aantal foto's tegen, die ik graag met jullie wil delen.
Prachtig geschreven. Tranen in mijn ogen terwijl mijn honden aan mijn voeten liggen. Heel veel sterkte meis!!
Icecrystal
Geplaatst: 19-06-16 17:24
Wauw wat heeft jou stukje mij geraakt. Tranen over m'n wangen.
Hij heeft zo te zien een heel mooi leven gehad. Wijze beslissing maar wat lijkt me dat moeilijk. We hopen toch allemaal dat ze er stilletjes in hun slaap tussenuit piepen. Moedig. Veel sterkte
khirshanta
Geplaatst: 19-06-16 17:25
Heel veel sterkte, voor jullie allebei. De wereld staat nu even stil, maar hij gaat weer draaien.
Langzaamaan doet het wat minder direct zeer, maar die liefde- dat blijft
Heel veel sterkte gewenst ik heb je stuk met tranen gelezen dikke virtuele knuffel
Diablo
Geplaatst: 19-06-16 18:00
Ik zag jouw bericht langs komen op Facebook. Hij viel me op, omdat we zelf bouviers hebben gehad. Wat schrijf je vol liefde over je hond, en ook vol verdriet. Ik wil je heel veel sterkte wensen.
Zit als een klein kind te janken gewoon.. Wat een ontroerend verhaal. Echt een topleven heeft hij gehad en ik wil jou veel sterkte wensen met dit grote verlies!
Mijn toetsenbord is inmiddels nat. Wat een ontzettend moeilijke beslissing, maar wat dapper en moedig van je! Hij heeft een prachtig leven gehad, heel veel sterkte met het verlies!
Esaqar
Geplaatst: 19-06-16 20:51
Emotioneel verhaal. Onwijs veel sterkte.
Ine23
Geplaatst: 19-06-16 20:51
Heel veel sterkte . Je ziet aan de foto's en je verhalen dat het een geweldige vriend was. Het verdriet wordt hopelijk elke dag een beetje kleiner, de liefde en herinneringen alleen maar sterker.