Katten bang van komkommers?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Maanlicht

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 08:06

Pluizebolpum schreef:
Temeraire schreef:
Maar waarom zou je bewust je kat willen laten schrikken? Is dat niet een beetje zielig? :o

Ik vind het wel zielig om katten expres te laten schrikken als ze van zichzelf al erg schrikkerig zijn.
Maar als je een kat hebt die nergens van opkijkt is het best een grappig experiment. Vooral als ze dan omkijkt naar de komkommer en vervolgens jou aankijkt met een blik van "Schat, je mag nu écht weleens dweilen, er gróéíen dingen hier >;) " en snuivend weg sjokt.
De onverschrokken Oosterse mokkeltjes van broerlief dachten dat het een exotisch hapje was, hapten er in en vonden waarschijnlijk dat er sambal op moest want de komkommer werd daarna hardnekkig genegeerd.

Haha ik ga helemaal stuk hier!

purny

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-16 08:39

c_alsemgeest schreef:
Bang voor komkommers... eh....
[ [url=m/xGhwwz.jpg]Afbeelding[/url] ]

:')

Chasey

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-16 15:19

Temeraire schreef:
Maar waarom zou je bewust je kat willen laten schrikken? Is dat niet een beetje zielig? :o

Nou ik vind van niet, ze laten mij ook vaak genoeg schrikken. _O- _O- Zit je rustig te eten, of tv te kijken en dan vanuit het niets krijgen ze de gekke van 5 min. :=

En trouwens, daar worden ze wel makkelijker van. Die beesten van ons kijken echt nergens meer van op. Zijn van alles gewend. :')