21 dode wilde konijnen op het land: uitslag lab VHD

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Ierpier

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:33

Ik zou de enting gaan halen. Zo veel kost het niet en als er konijnen aan dood beginnen te gaan is het misschien al te laat. Vandaag toevallig onze voedster weer laten enten.

LukieBradley

Re: 21 dode wilde konijnen op het land: uitslag lab VHD

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:37

Nee helemaal niets hoor maar ik bedoel meer: om ze nou niet te enten omdat ze half wild zijn en gelukkig in alleen de tuin zijn.
Dat is niet eerlijk.
Meer dat ze evenveel rechten hebben dan een tam huis konijn :')
Ik zie ze heel graag hoor. Heb vandaag eentje zijn tweede verjaardag zelfs gevierd _O-

Bootsiebob

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:40

LukieBradley schreef:
Nee helemaal niets hoor maar ik bedoel meer: om ze nou niet te enten omdat ze half wild zijn en gelukkig in alleen de tuin zijn.
Dat is niet eerlijk.
Ik zie ze heel graag hoor. Heb vandaag eentje zijn tweede verjaardag zelfs gevierd _O-

Met worteltjestaart? Y)(^) :D

Dinsdag hebben de mijne ook de entingen gehad, moet nu over 6 weken terug voor de booster

Valerie93

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 20:41

Schrik ervan. Woon zelf vlakbij de Haarlemmermeer. Heb 2 konijntjes dus hopelijk krijgen die het niet

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-06-16 21:06

Valerie93 schreef:
Schrik ervan. Woon zelf vlakbij de Haarlemmermeer. Heb 2 konijntjes dus hopelijk krijgen die het niet

Een van de dierenartsen vertelde dat er ook meldingen waren van grote konijnensterfte vanuit de Amsterdamse Waterleiding duinen. Maar dat heb ik maar van 1 kant gehoord. Weet niet of deze info klopt.

Eoweyn_x

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-06-16 21:51

LukieBradley schreef:
Dat is niet eerlijk.

Gelukkig! :D