Ik hou niet van kleine hondjes.Echt niet. Maar wat ik al eerder zei, nu wil ik ook een teckel. Spacy is echt een leuk ding!
Ohhhhh wat een lieverdje Dat filmpje van dat speeltje... Man zit hier bijna te janken zo lief vind ik het
MalaQ schreef:Tica, zoals je ziet... Ze zijn goed met katten! Mijn katten zijn niet zo goed met honden. Gipsy zal het misschien nog wel oké vinden op een gegeven moment, maar Lizzy wordt een gemeen hondetend, naar ogen en neuzen klauwend monster.
Ah daar was het speeltje voor Wat doet ze het goed! , en lekker een hondenleven. Af en toe ondersteuning met haar rolstoel en verder gewoon genieten!
Dat stuiterfilmpje voor dat speeltje Hilarisch Wat een lief beestje ook Heeft maar een mooi leventje bij jou!
Dat filmpje met dat speeltje, heerlijk Mooi om te zien dat ze zo is opgeknapt en mede dankzij haar rolstoel weer van alles kan!
MalaQ schreef:Ik heb het getroffen met deze deze "once in a lifetime" hond. Volgens mij heeft ze het nog veel meer getroffen met jou als bazin!Heerlijke foto's van een heel blij beest