Waar zwemmen met hond in hoogseizoen in de achterhoek?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dorien66

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:41

Voor wie het niet te ver rijden is: bij Boerderijmuseum de Lebbebrugge, Borculo, is nu een fantastische zwemplek in de Slinge. Er is ook een veilige paardendoorwaadplaats aangelegd. Zodra het ook maar even leuk weer is, is het er hartstikke gezellig met zwemmende honden en kinderen en een af en toe passerende ruiter of aanspanning.
Hier http://www.debergmenners.nl/main/pages/ ... /?album=75 onderaan kun je foto's van de dag zien dat de Achterhoekse Paardenvierdaagse erdoor ging vorig jaar.

leeneliefje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-16 09:41

Er zijn wat hondenstrandjes bij de Rijkerswoerdse plassen in Arnhem zuid , ook in eden kan je zwemmen met je hond geloof ik

Echwel

Re: Waar zwemmen met hond in hoogseizoen in de achterhoek?

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-16 06:40

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-06-16 06:54

Echwel, klinkt op zich leuk, maar ik vraag me af of het door de beperkte openingstijden niet een gekkenhuis wordt. En wat wij zoeken is eigenlijk een plek waar je met mooi weer lekker aan het water kunt gaan zitten met de honden.

Nikass

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-08-16 19:46

Kleine update: bij de Nevelhorst in Didam kunnen honden prima het hele jaar door zwemmen. Echt veel wandelen kun je er niet, maar een grasveldje met water waar je zo in kan lopen is er dus wel. Het is onduidelijk of het officieel is toegestaan, maar `iedereen` komt er en geen controle gezien. :)