Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
papagroom schreef:we hebben zelfs al mee gemaakt dat wandelaars hem mee lieten lopen vanaf de reed, en kilometers verder gingen bellen....heel vervelend...
Rex_Rolfo schreef:papagroom schreef:we hebben zelfs al mee gemaakt dat wandelaars hem mee lieten lopen vanaf de reed, en kilometers verder gingen bellen....heel vervelend...
Dat klopt wel ja, als je langs een wandelroute woont ben je de pineut![]()
- Heb je een "gevaarlijk" uitziende hond dan roepen mensen al dat je dat rotbeest op moet sluiten als ie even geïnteresseerd kijkt wie er nu weer voorbij loopt.
- Heb je een lief uitziende hond dan roepen ze de hond, gaan 'm aaien, soms zelfs wat voeren. Als de hond dan een stukje meeloopt wordt ie nog een paar keer geaaid en na 500 meter zeggen ze "en nu moet je weer naar huis hè"
papagroom schreef:Nou...ik ga me maar eens verdiepen in zo,n onzichtbare omheining...lijkt me het handigste...maar een tweede hond halen we ook uit het asiel...maar dan gewoon voor de gezelligheid
MarlindeRooz schreef:Onze hond weet precies dat je dus niet op het draadje moet staan. Dus die springt er over heen.Maar labradors zijn vaak niet zo slim.
![]()
Ik zou een draadje spannen, is de hond eigenlijk geholpen?
MarlindeRooz schreef:Onze hond weet precies dat je dus niet op het draadje moet staan. Dus die springt er over heen.Maar labradors zijn vaak niet zo slim.
![]()
Ik zou een draadje spannen, is de hond eigenlijk geholpen?