Hond geeft over, door vlooienband?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Wilawander

Re: Hond geeft over, door vlooienband?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:44

Hoor je wel vaker met deze banden ook de betere merken zoals scalibor en seresto. Sommige honden kunnen daar niet tegen. Dus af en doen en kijken of het verbeterd en anders niet te lang wachten met een dierenarts bezoeken.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-05-16 11:45

Mijn hond is inderdaad ook ziek geworden vd vlooienband!

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-16 07:48

De band is af en ze knapt weer helemaal op! Ze heeft gister voor het eerst weer brokjes op en dat hield ze goed binnen. Ze heeft alleen nog heel erg last van slijmvorming, dit hoest ze elke keer op (en spuugt ze soms per ongeluk uit over mij heen, dankjewel hond :') ) dus daar ga ik nog wel even voor naar de dierenarts. Maar in ieder geval lijkt ze zich weer beter te voelen gelukkig!

Bedankt voor alle tips! De rijst met kip vond ze trouwens wel heel erg lekker, ik denk dat ze vaker gaat doen alsof voor de kip :p

Jessix

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-16 08:06

xMaxxiee schreef:
De band is af en ze knapt weer helemaal op! Ze heeft gister voor het eerst weer brokjes op en dat hield ze goed binnen. Ze heeft alleen nog heel erg last van slijmvorming, dit hoest ze elke keer op (en spuugt ze soms per ongeluk uit over mij heen, dankjewel hond :') ) dus daar ga ik nog wel even voor naar de dierenarts. Maar in ieder geval lijkt ze zich weer beter te voelen gelukkig!

Bedankt voor alle tips! De rijst met kip vond ze trouwens wel heel erg lekker, ik denk dat ze vaker gaat doen alsof voor de kip :p

Fijn dat het wat beter gaat! Hopelijk blijft ze nog een tijdje bij jullie. :)