Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xniieeenke schreef:Ik heb het laatst opgemeten, het is 1,5m lang en ik denk de helft er van breed. 30xdie helft is een nachthok en dus boven & beneden plek, een soort plateau.
Vanmiddag kon ik er niet op komen nu wel.
xniieeenke schreef:Minimaal is 120x50 of zo dat vind ik te klein dus heb nu bij gebouwd. Meer kan gewoon niet, in de winkel daar zaten ze al 2/3 maandjes samen in iets kleiner en dat ging goed.
Ik snap jullie keuze wel maar ik snap gewoon oprecht niet waarom het nog groter moet? Als ze beide een plek hebben is het toxh goed?
Als het wcht mis is helpt groter hok ook niet.
xniieeenke schreef:Bedankt! We kijken het even aan met aanbouw, maandag DA bellen ook stel dat er wat met wondjes gebeurt en stel het gaat niet meer gaan we zorgen dat ze los van elkaar gelukkig worden met een maatje. Bij ons of een ander, wel met maatje.
Stel dat het mis gaat dan halen we ze uit elkaar natuurlijk.
Melody toen hadden we de aanbouw nog niet inderdaad.
Bedankt
Ik kan her ze wel bieden hoor... Zeg nergens dat het nooit kan.
Bedankt
xniieeenke schreef:Minimaal is 120x50 of zo dat vind ik te klein dus heb nu bij gebouwd. Meer kan gewoon niet, in de winkel daar zaten ze al 2/3 maandjes samen in iets kleiner en dat ging goed.
Ik snap jullie keuze wel maar ik snap gewoon oprecht niet waarom het nog groter moet? Als ze beide een plek hebben is het toxh goed?
Als het wcht mis is helpt groter hok ook niet.