Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Azara71 schreef:Hij liep alleen maar ietsjes mank, verder at en dronk hij goed. Ging gewoon naar buiten om rond te rennen, achter vliegen aan vangen, hij heeft zelfs nog een vogel in huis op gegeten. Sorry hoor maar dan denk ik niet meteen het ergste.
En ik herhaal het nog even : Hij is pas sinds dit weekend wat minder geworden.
Thesserd schreef:Ik weet niet of whiskas perse slecht is, ik probeerde alleen te vertellen dat een verandering van voer wel gewrichtspijn of andere problemen met zich mee kan brengen. Dat is iig wat mijn hond had
Azara71 schreef:Haha hoe zo niet ? Dacht dat hij zich alleen maar verstapt had , dacht toen niet dat het heel erg was. Heb hem toen opgepakt, aan zijn pootje gevoeld en toen probeerde hij me te bijten. Heb hem losgelaten, hij liep weg draaide zich om en rende terug om mij in mijn been te grijpen, sorry hoor maar dan zeg ik dus echt lijd maar als je niet wil dat ik je help !
Irene2 schreef:Azara71 schreef:Haha hoe zo niet ? Dacht dat hij zich alleen maar verstapt had , dacht toen niet dat het heel erg was. Heb hem toen opgepakt, aan zijn pootje gevoeld en toen probeerde hij me te bijten. Heb hem losgelaten, hij liep weg draaide zich om en rende terug om mij in mijn been te grijpen, sorry hoor maar dan zeg ik dus echt lijd maar als je niet wil dat ik je help !
dit vind ik echt een BIZAR antwoord. Hij bijt je niet om je te pesten, maar omdat het hem duidelijk erge pijn heeft gedaan. en dan denk jij: lijdt maar lekker? om hem te straffen?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes met de dierenarts. Ik hoop dat hij iets kan vinden. Arm beest.