Wij hebben thuis een herplaats-katertje (gister 1 geworden).
Overgenomen van mijn ouders die nog 2 katten een een hond hebben.
Beestje poepte en plaste overal, viel iedereen aan en had voernijd.
Vooral met de katten en de hond bleef hij vechten..
Nu een halfjaar bij ons, hij heeft niet 1x meer geplast/gepoept naast de bak en is echt een schat van een beest met ons zoontje van 16maanden.

Oja, hij is ook van buitenkat naar binnenkat gegaan. Wij wonen op 1hoog en hebben alleen een balkon, hij wil er niet op. Gaat alleen in de deuropening als de deur open staat, meer niet!
Mag ik vragen hoe groot ze ongeveer is?
Bijten doet hij helaas nog wel eens, maar zelden zonder rede. Hij bijt voornamelijk als je hem aan de kant probeert te schuiven met je voet of als je hem in de weg zit als hij ergens niet heen mag, dan word hij toch nog erg onzeker en haalt hij uit. Maar gelukkig is het al sterk verminderd, wat soms 1 a 2 keer per dag was, is nu hoogstens 1 keer per 1 of 2 weken, dus dat is al een hele vordering. We weten niet of we het er ooit helemaal uit krijgen, want we weten natuurlijk niet wat er met hem is gebeurd, maar zoals het nu is, kan het er iig goed mee door

,Kim was toen bijna 2 en had al 5 eigenaren voor mij gehad,ze is bij mij op 12 jarige leeftijd overleden.

) en ze leerde ook te spelen. 

Dus vanuit daar weer verder: brokje neerleggen en direct een kriebel op z'n kopje. Zo uitgebreid naar z'n hele lijf kriebelen, terwijl hij at.