Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Belle2000 schreef:Ik weet niet waar je woont. Wij hebben een nest kittens en een moedertje die het geweldig doet. Dat zouden we kunnen proberen.
Ik maak uit jou berichten op dat je ze zelf wil opvoeden. Maar het is echt veel beter als ze een pleegmoeder krijgen. Jij bent geen kat. Ik snap dat een nest kittens opvoeden ontzettend leuk klinkt en vast ook is.
Maar wil je het beste voor ze? Breng ze naar een kattenmoeder.
Catnip schreef:Belle2000 schreef:Ik weet niet waar je woont. Wij hebben een nest kittens en een moedertje die het geweldig doet. Dat zouden we kunnen proberen.
Ik maak uit jou berichten op dat je ze zelf wil opvoeden. Maar het is echt veel beter als ze een pleegmoeder krijgen. Jij bent geen kat. Ik snap dat een nest kittens opvoeden ontzettend leuk klinkt en vast ook is.
Maar wil je het beste voor ze? Breng ze naar een kattenmoeder.
Op deze leeftijd? Heeft geen zin. Ten eerste aanvaarden moederpoezen ze echt niet meer zo makkelijk, plus ze zijn al op de leeftijd dat ze zelf kunnen leren eten.
Edit: wat wel belangrijk is, is sociale opvoeding van andere katten. Dat hoeft geen moederpoes te zijn. Geef je kittens ook niet in hun eentje weg aan iemand die verder geen enkele kat heeft, TS
InezFlip schreef:Voor de mensen die nog willen weten hoe het met de katjes gaat. Het gaat super goed. Ze drinken van een schoteltje, poepen en plassen semi zelfstandig. Ze zijn allemaal ongeveer 45 gram aangekomen en je ziet ze echt groeien. De grootste is al druk aan het spelen.
Dit is tevens mij laatste post en ga mijn bokt account deactiveren. Ik ben het zat van alle kanten bakken stront over mij heen te krijgen terwijl ik mij zo inzet voor deze beestjes en zodra ik mijzelf verdedig (wat al te erg voor woorden is dat dat nodig is moet) wordt ik neergezet als egoïstisch.
Bedankt mensen die er wel vertrouwen in hebben en voor jullie advies. De katjes hebben geen havermout gehad. Ik hou ze op melk en meng dat nu met kittenbrok tot een papje.