Shirley, het waren ook echt leuke ideeën, bedankt! Ik heb het hier en daar wat aangepast naar wat lager omdat cavia's wel wat minder goed kunnen klimmen en springen dan konijnen, maar zo kunnen ze het prima
Mooi dit! Heel grappig om te zien hoe fanatiek ze zijn.
Wat voor muziek gebruik je in de video's?
melody7
Geplaatst door de TopicStarter: 08-05-16 12:00
Ik ziek meestal iets snels met een panfluit oid. Alleen instrumentaal. Dit keer heb ik Ierse en Schotse muziek gezocht
Ze zitten met dit weer trouwens buiten zodat ze nog meer ruimte hebben en omdat hun zolder te heet wordt (en soms mogen ze gras eten) Op dit moment zitten ze op het gras, maar ze zitten vaak op de stenen en dan hebben ze 4x zoveel ruimte omdat ik dan met de ren heel het terras af kan zetten omdat aan 3 kanten muren zitten
Dit is nu de ren van de dames en Gompie:
En de mannen hierin, nu is deze wel erg klein. Ik probeer ze altijd tegen iets te zetten zodat het groter is, maar daar is nu nog geen schaduw (alleen dat stuk van de vrouwen maar daar kan ik ze niet te dicht op zetten)
Ik zou wel wat panelen van de vrouwen ren kunnen pakken (heb er nu 12 bij de vrouwen en 6 bij de mannen) maar de vrouwen lopen wel rond en de mannen niet, dus ik vind het wel prima zo.
Wat leuk! Voor zover ik weet kun je konijnen nog meer leren dan cavia's, heb je al wat geprobeerd?
Ik vind het heel jammer dat ik geen konijnen meer heb. Mijn Hollander had het ook vast allemaal wel gekund Maar ze zijn helaas in de herfst uit hun kooi gehaald door een roofdier.. Ooit komen er wel weer konijnen maar voorlopig even niet.
NinkeG
Geplaatst: 09-05-16 10:46
Wat leuk! Waar heb je die hindernissen vandaan of heb je ze zelf gemaakt?
bobo2000
Geplaatst: 09-05-16 10:48
Wat een superleuk topic! Hier haal ik echt inspiratie uit om eens met mijn cavia's te proberen!
LukieBradley
Geplaatst: 09-05-16 10:51
Kan ik jou inhuren om die 14 van mij te trainen Wanneer komt je boek uit?