Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
gohya schreef:Thnx. mensen. Ik ben naar Animal Care gegaan,daar zijn mijn andere dieren ook altijd geweest voor de grotere ingrepen/behandelingen.
Kentaro,nee dat krijgt hij niet,hij is nog nooit mank gaan lopen,alleen nu sinds dat rare voorval [poepen].
Ze gaan een foto maken v.d. heup en de knie. Ze bellen als de foto klaar is en zeggen dan wat ze zien.
Chico mag pas rond 3 uur/half 4 opgehaald worden,miss. wel eerder.
Toen hij mee liep met de assistente keek hij om naar mij,zo van: ga jij niet mee?
Rindin schreef:gohya schreef:Maar zie je de weke delen wel op de foto dan?
Nee. Gescheurde kruisbanden is een test voor. Maar als een kruisband scheurt van in de poephouding zitten, dan is er meer aan de hand (of dan was ie eerder al ingescheurd en bij het poepen geknapt)
mirriejj schreef:Rindin schreef:
Nee. Gescheurde kruisbanden is een test voor. Maar als een kruisband scheurt van in de poephouding zitten, dan is er meer aan de hand (of dan was ie eerder al ingescheurd en bij het poepen geknapt)
Gescheurde kruisbanden kunnen ze inderdaad wel voelenMaar het is ook wel zichtbaar op de foto. Vaak merk je het niet eens of de kruisband slecht is en kan het met een foute beweging scheuren. Maar het is simpel uit te sluiten en de kliniek zal dit waarschijnlijk ook wel doen.