Of had je maar 1 konijn? Ik ging er vanuit dat er eentje over was.. Als je nu geen dieren hebt en graag cavia's wilt zou ik dat idd doen, dat zal ook beter in dat hok passen.
Veel plezier vandaag! Leuk dat je al zo snel nieuwe beestjes mag

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
djinnie schreef:Twee beren? Dan hoop ik voor je dat het goed blijft gaan. Zonder dames in de buurt is die kans zeker groter, maar berenkoppels zijn minder 'safe' dan een castraat/zeug of 2 zeugen koppel.
Mooie jongens, dat zeker. En ik vind zelf meestal de mannen leuker van karakter/gedrag. Alleen de geur van sproeiende intacte kerels, brrrr...
Nimfee schreef:djinnie schreef:Twee beren? Dan hoop ik voor je dat het goed blijft gaan. Zonder dames in de buurt is die kans zeker groter, maar berenkoppels zijn minder 'safe' dan een castraat/zeug of 2 zeugen koppel.
Mooie jongens, dat zeker. En ik vind zelf meestal de mannen leuker van karakter/gedrag. Alleen de geur van sproeiende intacte kerels, brrrr...
Onzin dus. Ik heb veel berenkoppels gehad en is maar 1x pas na drie jaar fout gegaan. Nota ene bij twee broertjes. De rest heb ik zelf gekoppeld.
Wat ik wel jammer vindt is dat je naar een dierenwinkel bent gegaan. Hoe goed ze ook zouden mogen zijn, ik vertrouw geen enkele dierenwinkel.
Maar goed, ik haal liever tweedehandjes bij een opvang.