Kat zit nu buiten...

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Koper

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:11

Brokjesrammel hebben we hier nauwelijks nodig. Als mijn katten buiten zijn en ik roep ze weten ze al dat er wat leuks is en dan staan ze binnen de kortste keren voor m'n neus. Het is best ontroerend als ik vanaf mijn balkon op de tweede verdieping Maaaaaajj! roep er aan de overkant van het pleintje een stukje stoeptegel in beweging komt en er een paar seconden later een grijs schichtje mijn kant op galoppeert over de galerij.
Doet ze overigens niet als ze net een paar minuten buiten is, dan is ze Russisch doof :D

Mijn kater komt uit zichzelf om de drie kwartier/uur even naar binnen gestampt, kijkt of alles nog op de juiste plek staat, geeft mij een kopje (eigenlijk meer een kopstoot) en verdwijnt dan weer om een uurtje later weer eens te komen kijken of alles thuis nog is zoals het hoort.

Goldie

Re: Kat zit nu buiten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 11:25

Gelukkig is hij weer thuis!
Mijn banjer kan soms ook een dag weg zijn, brokjes rammelen komt hij soms wel, maar heel vaak zit ie ook buiten het bereik :+

Toppunt was wel dat ik hem voor het raam in de loods (woongedeelte) van de buren zag zitten, die hadden de deur niet helemaal goed dicht gedaan dat ze te werk gingen _O-

floorsil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-16 19:07

Wat wij in het begin deden was voor het eten naar buiten of echt heel weinig geven. Dan komen ze vaak wel eerder terug omdat ze honger krijgen. In het begin is het wat spannend om hem naar buiten doen. Ken wel de stress helaas.

Voordeel je leert wel de buurt kennen door de kat. Teminste die van mij gaat overal naar binnen en mag je dan weer op komen halen :prettige